UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/7823
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГлобина, Людмила Викторовна-
dc.contributor.authorГлобіна, Людмила Вікторівна-
dc.date.accessioned2018-05-03T11:01:27Z-
dc.date.available2018-05-03T11:01:27Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГлобина Л. В. Эмпирический компонент при семантизации лексики в практике преподавания РКИ / Л. В. Глобина // Навчання іноземних студентів в Україні: традиції, реалії, перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конференції з міжнародною участю (м. Полтава, 20 листопада 2015 р.) / Полтавська державна аграрна академія. – Полтава: ПДАА, 2015. – С. 74–78.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.14-054.6-
dc.identifier.urihttp://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/7823-
dc.description.abstractВ статье рассматривается чувственно-наглядный компонент значения при изучении лексики русского языка в иноязычной аудиторииuk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.publisherПолтавська державна аграрна академіяuk_UA
dc.subjectрусский язык как иностранныйuk_UA
dc.subjectэмпирический компонент значенияuk_UA
dc.subjectлингвистический экспериментuk_UA
dc.titleЭмпирический компонент при семантизации лексики в практике преподавания РКИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
empiricheskiy.pdf390,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.