UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/7896
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончарова, Євгенія Євгенівна-
dc.contributor.authorГончарова, Евгения Евгеньевна-
dc.contributor.authorHoncharova, Y. Y.-
dc.date.accessioned2018-05-10T12:33:02Z-
dc.date.available2018-05-10T12:33:02Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationГончарова Є. Є. Диференційований підхід у навчанні студентів іноземній мові як засіб формування творчого мислення / Є. Є. Гончарова // Гармонізація вищої освіти України в умовах Європейської інтеграції : матеріали XXXI міжнар. наук.-метод. конф., присвяченої 45-річниці університету, (30-31 березня 2006 року). – Полтава : РВЦ ПУСКУ, 2006. – С. 279–280uk_UA
dc.identifier.urihttp://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/7896-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleДиференційований підхід у навчанні студентів іноземній мові як засіб формування творчого мисленняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Duferentsiovanyi_pidkhid u navchanni.pdf218,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.