UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/8259
Назва: Зміст і структура професійної компетентності майбутніх лікарів
Інші назви: Содержание и структура профессиональной компетентности будущих врачей
Автори: Саєнко, Марина Сергіївна
Saenko, M.S.
Саенко, Марина Сергеевна
Дата публікації: 2018
Видавець: Тернопільський національний педагогічний університет імені В. Гнатюка
Бібліографічний опис: Саєнко М. С. Зміст і структура професійної компетентності майбутніх лікарів / М. С. Саєнко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка. Серія: педагогіка. – 2018. – № 1. – С. 83–89.
Короткий огляд (реферат): Досліджено актуальні питання професійної компетентності майбутніх лікарів під час навчальної діяльності. Зважаючи на зміни в політичній, економічній, соціальній та культурній сферах нашої країни, ринок праці вимагає підготовки майбутніх фахівців, які би мали високий рівень знань, умінь та навичок роботи у конкретній галузі, могли приймати рішення у стандартних та нестандартних ситуаціях, нести відповідальність за них у своїй професійній діяльності. Відзначено, що у вищих навчальних закладах (ВНЗ) потрібно використовувати сучасні методи навчання, комп’ютерні технології, які би дали змогу розвивати активність, комунікативність, пізнавальну діяльність студента. В зв’язку з цим важливим питанням розвитку та становлення освіти є використання компетентнісного підходу. На основі огляду праць вітчизняних та зарубіжних науковців розглянуто різні підходи щодо визначення понять «компетенція», «компетентність», «професійна компетентність». Визначено теоретичні та практичні аспекти проблеми. Провівши огляд наукових робіт та проаналізувавши етичний кодекс лікаря, визначено зміст та структуру професійної компетентності майбутніх лікарів, серед яких виокремлено три основні компоненти: когнітивний (містить у собі сукупність знань про сутність та особливості роботи медичного працівника); мотиваційний (розглядається як складна система, що включає в себе потреби, ідеали, цілі, якими керується людська діяльність); особистісний (визначається сформованістю сукупності особистісних характеристик медичного працівника, від яких залежить ефективність його діяльності за фахом).
Ключові слова: компетенція
компетентність
професійна компетентність
медичний працівник
когнітивний компонент
мотиваційний компонент
особистісний компонент
компетенция
компетентность
професиональная компетентность
медицинский работник
когнитивный компонент
мотивационный компонент
личностный компонент
competence
professional competence
medical worker
cognitive component
motivational component
personal component
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/8259
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zmist_i_structura_prof_kompeten_mayb_likariy.pdf454,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.