UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/8278
Назва: Мовні дисципліни у виші як засіб формування професійної мовної компетентності та національної самосвідомості студентів
Автори: Берестова, А. А.
Дата публікації: 2018
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Берестова А. А. Мовні дисципліни у виші як засіб формування професійної мовної компетентності та національної самосвідомості студентів / А. А. Берестова // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (31 травня – 01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава, 2018. – С. 17–18.
Короткий огляд (реферат): Реформування вищої освіти в Україні спрямовано на всебічний і гармонійний розвиток особистості. У роботі порушена проблема формування мовної компетентності та національної свідомості в здобувачів вищої освіти.; The reform of higher education in Ukraine is aimed at a comprehensive and harmonious development of a person. In the work, we are raising the problem of forming language competence and national consciousness among the students of higher education.
Ключові слова: мовна компетентність
cучасність
професійне спрямування
українська мова
language competence
modernity
professional use
the Ukrainian language
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/8278
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5_MDU.pdf45,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.