Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/8421
Назва: Шляхи покращення клінічного мислення при вивченні клінічної імунології
Автори: Ляховський, Вячеслав Іванович
Ляховська, Наталія Вячеславівна
Капустник, Юрій Олексійович
Lyakhovskіy, V. I.
Lyakhovska, N. V.
Kapustnik, Yu. O.
Ключові слова: клінічна імунологія
навчальний процес
імунопатогенез
Дата публікації: 2018
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Ляховський В. І. Шляхи покращення клінічного мислення при вивченні клінічної імунології / В. І. Ляховський, Н. В. Ляховська, Ю. О. Капустник // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 158–159.
Короткий огляд (реферат): Наголошується на тому, що надання медичних послуг високого світового рівня неможливе без знання імунології. У сучасних умовах процес її викладання має свої особливості. Тому, враховуючи всі парадигми, необхідно створити умови для покращення клінічного мислення студентів у вивченні клінічної імунології; Providing high-quality level of medical services is impossible without knowledge of immunology. In modern conditions, the teaching process of this discipline has its own peculiarities. Therefore, taking into account all the paradigms, it is necessary to create conditions for improving the clinical thinking of students in the study of clinical immunology.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/8421
Розташовується у зібраннях:Наукові праці
Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ways_to_improve_clinical_thinking_in_the_study_of_clinical_immunology.pdf406,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.