UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/8430
Назва: Проектна робота як засіб індивідуалізації контролю навчальних досягнень студентів
Автори: Кальнік, О. П.
Дата публікації: 2018
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Кальнік О. П. Проектна робота як засіб індивідуалізації контролю навчальних досягнень студентів / О. П. Кальнік // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 104–108.
Короткий огляд (реферат): Автор обґрунтовує можливість використання соціонічних методів для визначення індивідуальних особливостей студентів із метою індивідуалізації контролю, дійшовши висновку, що найуніверсальнішим методом контролю навчальних досягнень є контроль за допомогою проектів. The author proves the possibility o f using socionic methods to determine individual characteristics o f students with the aim o f assessment individualization and comes to the conclusion that the most effective and versatile method o f assessment is assessment through projects.
Ключові слова: контроль навчальних досягнень
особистісний потенціал студента
вищий навчальний заклад
соціоніка
метод проектів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/8430
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
55_PRY.pdf61,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.