UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/8445
Назва: Форми і методи контролю знань студентів на кафедрі терапевтичної стоматології
Інші назви: Формы и методы контроля знаний студентов на кафедре терапевтической стоматологии
Автори: Ніколішин, Анатолій Карлович
Кіндій, Данило Єфремович
Петрушанко, Тетяна Олексіївна
Іленко, Наталія Миколаївна
Литовченко, Ірина Юріївна
Марченко, Алла Володимирівна
Николишин, Анатолий Карлович
Киндий, Данило Ефремович
Петрушанко, Татьяна Алексеевна
Иленко, Наталия Николаевна
Литовченко, Ирина Юрьевна
Марченко, Алла Владимировна
Дата публікації: 2006
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Форми і методи контролю знань студентів на кафедрі терапевтичної стоматології / А. К. Ніколішин, Д. Є. Кіндій, Т. О. Петрушанко [та ін.] // Оптимізація методів контролю знань студентів за сучасних умов організації навчального процесу : матеріали навч.–метод. конф., Полтава, 2006 р. – Ч. 2. – Полтава, 2006 – С. 22–24.
Короткий огляд (реферат): В умовах значних інформаційних перевантажень важливо враховувати психологічні особливості юнацтва й умови ефективності психічних процесів у пізнавальній діяльності. Сучасні психолого-педагогічні дослідження свідчать, що працездатність студента, а також ефективність його сприйняття, пам’яті, уваги, мислення, значно зростають в умовах, коли методи навчання та контролю є різноманітними. Постійна зміна видів пізнавальної діяльності, їхніх форм, особливо в умовах позитивного емоційного забарвлення, робить власне пізнавальний процес для студента цікавим, захоплюючим, різноманітним, а значить - і більш ефективним; В условиях значительных информационных перегрузок важно учитывать психологические особенности юношества и условия эффективности психических процессов в познавательной деятельности. Современные психолого-педагогические исследования показывают, что работоспособность студента, а также эффективность его восприятия, памяти, внимания, мышления, значительно возрастают в условиях, когда методы обучения и контроля разнообразны. Постоянная смена видов познавательной деятельности, их форм, особенно в условиях положительного эмоционального окраса, делает собственно познавательный процесс для студентов интересным, захватывающим, разнообразным, а значит - и более эффективным.
Ключові слова: форми і методи контролю знань
студенти
формы и методы контроля знаний
студенты
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/8445
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Forms_and_methods_of_monitoring_students'_knowledge.pdf94,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.