UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/8451
Назва: Шляхи оптимізації контролю знань лікарів на етапі післядипломної освіти
Інші назви: Пути оптимизации контроля знаний врачей на этапе последипломного образования
Автори: Воробйов, Євген Олексійович
Скрипник, Ігор Миколайович
Марченко, Алла Володимирівна
Воробьев, Евгений Алексеевич
Скрыпник, Игорь Николаевич
Марченко, Алла Владимировна
Дата публікації: 2006
Видавець: Міністерство охорони здоров’я України, Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Воробйов Є. О. Шляхи оптимізації контролю знань лікарів на етапі післядипломної освіти / Є. О. Воробйов, І. М. Скрипник, А. В. Марченко // Оптимізація методів контролю знань студентів за сучасних умов організації навчального процесу : матеріали навч.–метод. конф., Полтава, 2006 р. – Ч. 1. – Полтава, 2006 – С. 26–28.
Короткий огляд (реферат): Головною метою інтернатури є поглиблення теоретичних знань, опанування практичними навичками, підвищення професійного рівня та ступеня готовності лікарів до самостійної діяльності. Навчання в інтернатурі складається з двох видів: на кафедрі (очна частина) та базах стажування під керівництвом практичних лікарів у лікувально-профілактичних закладах (заочна чистина). Чітка організація навчального процесу та його контроль мають підвищити мотивацію лікарів-інтернів до навчання протягом навчального року, що стимулює розвиток клінічного мислення та вміння впевнено діяти у стандартних і нестандартних клінічних ситуаціях; Главной целью интернатуры является углубление теоретических знаний, овладение практическими навыками, повышение профессионального уровня и степени готовности врачей к самостоятельной деятельности. Обучение в интернатуре состоит из двух видов: на кафедре (очная часть) и базах стажировку под руководством практических врачей в лечебно-профилактических учреждениях (заочная часть). Четкая организация учебного процесса и его контроль должны повысить мотивацию врачей-интернов к обучению в течение учебного года, стимулирует развитие клинического мышления и умение уверенно действовать в стандартных и нестандартных клинических ситуациях.
Ключові слова: контроль знань
післядипломна освіта
контроль знаний
последипломное образование
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/8451
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ways_to_optimize_the_control_of_doctors'_knowledge_at_the_stage.pdf109,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.