Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/8763
Назва: Маркетинг особистості бібліотекаря – вимога до професійної діяльності сучасної бібліотеки закладу вищої освіти
Автори: Боровик, Ольга Борисівна
Ключові слова: маркетинг
бібліотечний маркетинг
маркетинг особистості
бібліотека УМСА
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Боровик О. Б. Маркетинг особистості бібліотекаря – вимога до професійної діяльності сучасної бібліотеки закладу вищої освіти : презентація / О. Б. Боровик // Бібліотеки закладів вищої освіти: досвід та перспективи : III Міжнар. наук.-практ. конф.,м. Одеса, 4–6 липня 2018 р. – Режим доступу: http://www.library.univ.kiev.ua/ukr/for_lib/konf-2018-1/4borovik.pdf, вільний. – Назва з екрана. – Дата звернення: 18.10.2018 р. – Мова укр.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/8763
Розташовується у зібраннях:Мультимедійні презентації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
borovik_marketing.pdf5,57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.