UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/9115
Назва: Методика навчання іноземних студентів із патофізіології у форматі Болонського процесу
Автори: Гришко, Юлія Михайлівна
Дата публікації: 2018
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Гришко Ю. М. Методика навчання іноземних студентів із патофізіології у форматі Болонського процесу / Ю. М. Гришко // Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: проблеми та перспективи : збірник статей навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 листопада 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 21–22.
Короткий огляд (реферат): Висвітлено методичні основи підготовки іноземних студентів в Українській медичній стоматологічній академії з різних спеціальностей із використанням кредитно-модульної системи навчання, що є необхідною умовою формату Болонського процесу; Раскрыты методические основы подготовки иностранных студентов в Украинской медицинской стоматологической академии по разным специальностям с использованием кредитно-модульной системы обучения, что является необходимым условием формата Болонского процесса; In this article the methodical bases of foreign students training of the Higher State Educational Establishment of Ukraine Ukrainian Medical Stomatological Academy of different specialties with the use of the credit modulated system of education are disclosed, which is a necessary condition for the format of the Bologna process.
Ключові слова: патофізіологія
студенти-іноземці
кредитно-модульна система
патофизиология
студенты-иностранцы
кредитно-модульная система
pathophysiology
foreign students
credit modulated system
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/9115
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: Проблеми та перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Metodika_navchanny_inoz_studentiv.pdf312,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.