UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/9138
Назва: Шляхи формування інформаційних компетентностей у студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології
Автори: Полянська, Валентина Павлівна
Звягольська, Ірина Миколаївна
Гончарова, Олена Олегівна
Яцкевич, Марина Геннадіївна
Дата публікації: 2018
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Шляхи формування інформаційних компетентностей у студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології / В. П. Полянська, І. М. Звягольська, О. О. Гончарова, М. Г. Яцкевич // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. ( 31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2018. – С. 249–253.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена провідним напрямам формування інформаційної компетентності студентів під час вивчення мікробіології, вірусології та імунології. Майбутній фахівець має оволодіти навичками самостійного й усвідомленого засвоєння знань, формування інформаційної зрілості, відбору інформації, її узагальнення та перетворення в знання. Проаналізовані складові навчально-методичного комплексу та вказані провідні напрями інформаційних технологій.; Статья посвящена основным направлениям в формировании информационной компетентности студентов при изучении микробиологии, вирусологии и иммунологии. Будущий специалист должен овладеть навыками самостоятельного и осознанного усвоения знаний, формирования информационной зрелости, отбора информации, ее обобщения и превращения в знания. Проанализированы составляющие учебно-методического комплекса и указаны основные направления информационных технологий.; The article is devoted to the main directions in the formation of information competence among students during the study of microbiology, virology and immunology. The future specialist must master the skills of independent and informed acquisition of knowledge, formation of informational maturity, selection of information, its generalization and transformation into knowledge. The components of the teachingmethodical complex are analyzed and the main directions of information technologies are indicated.
Ключові слова: компетентність,
компетенція
інформаційна компетентність
інформаційні технології
компетентность
компетенция
информационная компетентность
информационные технологи
сompetence
competence
information competence
information technologies
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/9138
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
58_SFI.pdf117,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.