Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/916
Назва: Лекція, як основна складова вивчення патоморфології
Автори: Старченко, Іван Іванович
Ройко, Наталія Віталіївна
Филенко, Борис Миколайович
Проскурня, Сергій Анатолійович
Прилуцький, Олексій Костянтинович
Ключові слова: лекція
патоморфологія
інформація
інноваційні технології
Дата публікації: 2016
Видавець: Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського
Бібліографічний опис: Лекція, як основна складова вивчення патоморфології / І. І. Старченко, Н. В. Ройко, Б. М. Филенко [та ін.] // Актуальні питання якості медичної освіти (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XIII Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю. – Тернопіль : ТДМУ, 2016. – Т. 1. – С. 278–279.
Короткий огляд (реферат): Однією з основних форм навчання студентів у вищому навчальному закладі є викладання лекцій, що потребує особливої уваги у зв’язку зі стрімким розвитком медичної науки, появою нових методів наукового дослідження, постійного збільшення потоку наукової інформації. З метою підвищення рівня знань студентів, якості освітнього процесу необхідно, поряд із традиційними методиками викладання дисципліни, широко впроваджувати і застосовувати інноваційні технології, спрямовані на покращення запам’ятовування і відтворення пройденого матеріалу. Це також дозволяє формувати у студентів базові компетенції, які допоможуть їм здобувати нові знання та вміння, а в майбутньому застосовувати їх для успішної діяльності в обраній сфері медицини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/916
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lekciya_osnovna_skladova.pdf136,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.