Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/982
Назва: Формування мотивації до дослідницької діяльності майбутніх лікарів у процесі вивчення природничих дисциплін
Інші назви: Формирование мотивации к исследовательской деятельности будущих врачей в процессе изучения естественнонаучных дисциплин
Formation of motivation to the research activity of future doctors in the process of studying natural sciences
Автори: Макаренко, Олександр Володимирович
Макаренко, Александр Владимирович
Makarenko, A.
Дата публікації: 2016
Видавець: ТОВ «Видавництво НТМТ»
Бібліографічний опис: Макаренко О. В. Формування мотивації до дослідницької діяльності майбутніх лікарів у процесі вивчення природничих дисциплін / О. В. Макаренко // Гуманізація навчально-виховного процесу. – 2016. – № 6 (80). – С. 59–69.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто та обґрунтовано педагогічні умови, що сприяють формуванню мотивації до дослідницької діяльності у майбутніх лікарів у процесі вивчення природничих дисциплін. Виявлено, що організація навчального процесу на засадах компетентнісного підходу є важливою педагогічною умовою розвитку професійної спрямованості майбутніх лікарів. Компетентнісний підхід, який реалізується за допомогою методів активного навчання, сприяє досягненню низки важливих з погляду розвитку професійної спрямованості майбутніх лікарів цілей: підвищенню їхньої пізнавальної активності; формуванню пізнавальної та професійної мотивації; ціннісного ставлення до медичної професії; В статье раскрыты и обоснованы педагогические условия, способствующие формированию мотивации к исследовательской деятельности будущих врачей в процессе изучения естественных дисциплин. Выявлено, что организация учебного процесса на основе компетентностного подхода является важным педагогическим условием развития профессиональной направленности будущих врачей. Компетентностный подход, который реализуется с помощью методов активного обучения, способствует достижению ряда важных с точки зрения развития профессиональной направленности будущих врачей целей: повышению их познавательной активности; формированию познавательной и профессиональной мотивации; ценностного отношения к медицинской профессии; The article reveals and substantiates pedagogical conditions conducive to the formation of motivation for the research activity of future doctors in the process of studying natural disciplines.It is revealed that the organization of the educational process on the basis of the competence approach is an important pedagogical condition for the development of the professional orientation of future doctors. Competent approach, which is realized with the help of active learning methods, contributes to the achievement of a number of goals important for the development of the professional orientation of future doctors: increasing of their cognitive activity; formation of cognitive and professional motivation; value able attitude to the medical profession.
Ключові слова: мотивація
компетентнісний підхід
дослідницька діяльність
активне навчання
педагогічні умови
майбутні лікарі
природничі дисципліни
компетентностный подход
мотивация
исследовательская деятельность
активное обучение
педагогические условия
будущие врачи
motivation
competence approach
research activity
active learning
pedagogical conditions
future doctors
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/982
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
motiv.pdf8,31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.