UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/9827
Назва: Шляхи підвищення якості вищої медичної освіти при підготовці студентів стоматологічного факультету до ліцензійного інтегрованого іспиту
Інші назви: Пути повышения качества высшего медицинского образования при подготовке студентов стоматологического факультета к лицензионному интегрированному экзамену
Ways to improve the quality of higher medical education in preparing students of the dental faculty for the licensed integrated exam
Автори: Дубровіна, Олена Віталіївна
Шерстюк, Олег Олексійович
Тарасенко, Яна Альбертівна
Гринь, Володимир Григорович
Горбаченко, Олег Борисович
Торопова, А. А.
Дубровина, Елена Витальевна
Шерстюк, Олег Алексеевич
Тарасенко, Яна Альбертовна
Гринь, Владимир Григорьевич
Горбаченко, Олег Борисович
Торопова, А. А.
Dubrovina, O. V.
Sherstiuk, O. О.
Tarasenko, Ya. A.
Hryn, V. H.
Gorbachenko, O. В.
Toropova, A. A.
Дата публікації: 2019
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Шляхи підвищення якості вищої медичної освіти при підготовці студентів стоматологічного факультету до ліцензійного інтегрованого іспиту / О. В. Дубровіна, О. О. Шерстюк, Я. А. Тарасенко [та ін.] // Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні : навч.- наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 21 березня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 76–78.
Короткий огляд (реферат): Автори доводять, що прискорення процесу адаптації студентів, починаючи з 1 курсу, до вивчення об'ємної навчально-методичної інформації в поєднанні зі щоденним індивідуальним моніторингом тестових завдань до всіх тем практичних занять із 9 навчальних дисциплін при підготовці до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок 1» підвищить якість медичної освіти студентів стоматологічних факультетів медичних закладів вищої освіти України, що позитивно позначиться на їхній подальшій роботі; Authors prove that the accelerating the process of adaptation of students from the 1-st year of the study to extensive educational and methodological information in combination with daily individual monitoring of test tasks for all the topics of practical classes in 9 academic disciplines when preparing for the licensed integrated exam “Krok 1” will improve the quality of medical education for students of the stomatological faculty in higher medical educational institutions of Ukraine, which will positively affect their further work.
Ключові слова: навчально-методична інформація
тестові завдання
індивідуальний моніторинг
ліцензійний інтегрований іспит
«Крок 1»
cтоматологічний факультет
вища медична освіта
educational and methodical information
test task
individual monitoring
licensed integrated exam
«Krok 1»
dental faculty
higher medical education
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/9827
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні
Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019_DShTGGT_konf.pdf307,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.