UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/9839
Назва: Роль пізнавальної самостійності студентів у організації cамостійної роботи
Автори: Сологор, Ірина Миколаївна
Костенко, Вікторія Геннадіївна
Дата публікації: 2016
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Сологор І. М. Роль пізнавальної самостійності студентів у організації cамостійної роботи / І. М. Сологор, В. Г. Костенко // Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2016 р. – Полтава, 2016. – С. 209–211.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено сутність поняття "пізнавальна самостійність"; представлено форми і методи активізації пізнавальної самостійності, розкрито її роль у організації самостійної роботи студентів.
Ключові слова: пізнавальна самостійність
самостійна робота студентів
особистість
позитивна мотивація
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/9839
Розташовується у зібраннях:Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sologor_Rol_piznavalnoi_samostiynoi_roboti.pdf884,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.