Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/989
Назва: Частини мови у курсі граматики
Інші назви: Части речи в курсе грамматики
Parts of the speech in the grammar cours
Автори: Тукова, Тетяна Володимирівна
Тукова, Татьяна Владимировна
Tukova, Т.
Дата публікації: 2014
Видавець: Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського.
Бібліографічний опис: Тукова Т. В. Части речи в курсе грамматики / Т. В.Тукова // Учёные записки Таврического национального университета им. В. И. Вернадского. – 2014. – Т. 27 (66), № 1, Ч. 1. – С. 30–34.
Короткий огляд (реферат): В статье рассматривается проблема критериев выделении лексико-грамматических классов слов в русле современных научных парадигм. Исходя из эволюции концептуализации мира на лексическом и грамматическом уровнях, предлагается корректно использовать термины, разграничивая понятия части речи и функционально-грамматического поля. Логичным представляется выделение основных знаменательных частей речи, контаминантов, служебных релятивных частей речи, особых категорий слов. Обоснуется лингводидактический потенциал такого подхода к изучению частей речи в школе; В статті розглядається проблема критеріїв виділення лексико-граматичних класів слів у руслі сучасних наукових парадигм. Виходячи з еволюції концептуалізації світу на лексичному та граматичному рівнях, пропонується коректно використовувати терміни, розмежовуючи поняття частини мови та функціонально-граматичного поля. Логічним видається виділення знаменних основних частин мови, контамінантів, службових релятивних частин мови та особливих категорій слів. Обгрунтовується лінгводидактичний потенціал такого підходу до вивчення частин мови у школі; The problem of lexico-grammatical classes` criteria identifying in terms of modern scientific paradigms is observed in the article. Correct using of the terms, differentiating between notions of part of the speech and functional-grammatical field, based on the evolution of the world`s conceptualization on the lexical and grammatical levels is proposed. Identifying the main and concept words, contaminants, auxiliary relative parts of speech words` categories appears to be logical. Linguo-didactic potential of this approach to parts of the speech studying at school is accounted for.
Ключові слова: части речи
функционально-грамматическое поле
концептуализация мира
гетерогенный принцип
лингводидактический потенциал
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/989
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chasty_rechy.pdf297,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.