Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/990
Назва: Експериментальне дослідження педагогічних умов формування дослідницької компетентності у майбутніх лікарів у процесі вивчення природничих дисциплін
Інші назви: Experimental study of pedagogical conditions of future doctors’ research competence in the study of natural sciences
Автори: Макаренко, Олександр Володимирович
Макаренко, Александр Владимирович
Makarenko, A.V.
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Макаренко О. В. Експериментальне дослідження педагогічних умов формування дослідницької компетентності у майбутніх лікарів у процесі вивчення природничих дисциплін / О. В. Макаренко // Sciences of Europe. – 2016. – № 9 (9), Vol. 3. – P. 66–70.
Короткий огляд (реферат): У статті подано результати експериментального дослідження педагогічних умов формування дослідницької компетентності у майбутніх лікарів у процесі вивчення природничих дисциплін; охарактеризовано позитивні зрушення в структурних компонентах дослідницької компетентності після формувального експерименту. The article presents the results of the pilot experimental study of pedagogical conditions of future doctors’ research competence in the study of natural sciences; improvements in the structural components of the research competence after forming experiment are described.
Ключові слова: експериментальне дослідження
дослідницька компетентність
формувальний експеримент
компоненти структури дослідницької компетентності
experimental study
research competence
molding experiment
structural components of research competence
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/990
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
doslid.pdf6,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.